Goed om te weten
Praktische informatie
Om u optimaal van dienst te kunnen zijn hebben wij voor u de volgende informatie bij elkaar gezet.
Vrijblijvend Advies gesprek – MEET PUUR Natural Skin:
U kunt bij ons altijd (eenmalig) een vrijblijvend en kosteloos kennismakingsgesprek inplannen ( t.w.v. €27,50). Hieruit volgt een behandel- en huidadvies dat wij uitgebreid met u zullen bespreken.
Online uw afspraak inplannen
Op ons online reserveringssysteem kunt u direct in de PUUR agenda uw afspraak inplannen.
Tijdsplanning
Ons streven is om u in een ontspannen sfeer de behandeling te laten ondergaan. Wij vragen u daarom tijdig aanwezig te zijn zodat wij ontspannen kunnen starten aan uw behandeling. Wanneer het voorkomt dat u toch te laat zou komen, dan zullen wij u, gezien onze agendaplanning, behandelen tot de afgesproken tijd.
Parkeermogelijkheden
In de buurt van PUUR Natural Skin kunt u betaald parkeren, in de straat en ook op parkeerplaats Vlaszak-Beyerd, op enkele minuten loopafstand van PUUR Natural Skin. Uw fiets kunt u voor het pand bevestigen aan de daarvoor bestemde fietshekken.
Verhindering
Bij PUUR Natural Skin vinden bijna alle behandelingen op afspraak plaats en dat vraagt om een nauwkeurige planning. Bent u door omstandigheden verhinderd, dan vragen wij u vriendelijk om minimaal 48 uur van te voren uw afspraak telefonisch of per mail te annuleren of verzetten.
Bij niet tijding annuleren of als de gast zonder bericht (no show) niet op de afspraak verschijnt is onze behandelruimte leeg en onze tijd verloren. Hiervoor zijn we genoodzaakt om u 50% van de door u geplande behandeling in rekening te brengen.
Gratis consulten en intakes zijn alleen gratis wanneer u de gemaakte afspraak nakomt. Wanneer deze consulten of intakes niet tijdig worden verzet dan wel geannuleerd of bij niet verschijnen op de afspraak wordt €25,- bij u in rekening gebracht.
Betalingsmogelijkheden
U kunt bij ons zowel met contant of per pin betalen.
Tevreden
Wij streven naar tevreden gasten! Wij stellen het zeer op prijs als u eerlijk aangeeft wat u van ons verwacht én wat u wel of niet prettig vindt. Dit komt uw behandeling ten goede doordat wij beter op uw wensen en behoeften kunnen ingaan. Samen komen tot een optimaal resultaat is ons doel!
Referentie
Tevreden over onze behandelingen en diensten? Vertel het door! Wij stellen het zeer op prijs als u een referentie wilt achterlaten op onze website, google of social media. Onze dank hiervoor! Vertel het anderen en volg ons op social media en schrijf in voor onze nieuwsbrief.
Ontevreden
Hoewel wij er alles aan doen om een goede kwaliteit van diensten en producten aan te bieden, kan het een keer voorkomen dat u niet tevreden bent. In dat geval stellen wij het zeer op prijs dat u contact met ons opneemt, zodat we samen met u tot een oplossing kunnen komen.
Ook als een door u aangekocht product niet bevalt horen wij dat graag. Wij kunnen dan eventueel een oplossing voor u zoeken met een andere product.
Allergie
Indien er sprake is van een allergische reactie van een product voor thuis, kunt u met uw product terug komen en zullen we samen kijken welk ander product geschikt is voor uw huid.
Ervaart u een reactie van uw huid op de benadeling dan horen wij dat graag zo spoedig mogelijk, en graag met een foto zodat wij u zo spoedig mogelijk kunnen helpen. Buiten openingstijden kunt u het beste mailen, de kans is dan groot dat deze mail gelezen wordt.
Scholing en Training
Onze specialistes blijven altijd op de hoogte van nieuwste ontwikkelingen in de branche. Wij volgen meerdere malen per jaar trainingen en workshops om onze kennis up to date te houden. Het kan daarom zijn dat uw vaste specialiste naar een training is bij uw afspraak. Wij zullen dit van tevoren aan u melden. Wij lezen maandelijks drie verschillende vakbladen.
Producten retourneren
Ruilen van een bij ons aangekocht product is mogelijk indien het product nog ongeopend en niet gebruikt is binnen zeven dagen. Afgeprijsde producten als ook acties of aanbiedingen kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
Privacy
De verwerking van persoonsgegevens geschiedt in overeenstemming met toepasselijke Nederlandse wet- en regelgeving op het gebied van privacy: de AVG. Uw gegevens staan bij ons in beveiligde systemen. Met de leveranciers van deze systemen hebben we Verwerkersovereenkomsten afgesloten. Daarmee is volstrekt duidelijk wie waar voor verantwoordelijk is. Uw gegevens zijn veilig opgeslagen, worden niet doorgegeven, verkocht of ter beschikking gesteld aan derden. Gegevens worden louter gebruikt voor onze dienstverlening en om onze nieuwsbrief toe te zenden. Voor vragen kunt u een e-mail sturen naar administratie@puurnaturalskin.nl
Hygiëne
Hygiëne is bij PUUR Natural Skin een belangrijk item. We werken volgens de HAM-codes. We werken daar waar nodig en vereist met handschoenen, desinfecteren alle instrumenten in de ultrasoon en desinfectievloeistof, zodat de hygiëne gewaarborgd blijft. Uiteraard worden de ruimtes dagelijks bijgehouden en gereinigd.
Contra-Indicaties
Gezondheid van al onze gasten en specialistes zijn erg belangrijk. Daarom kunt u in geval van onderstaande contra-indicaties niet behandeld worden en zijn we genoodzaakt uw afspraak te verzetten:
- besmettelijke (huid)ziekten
- griep of ernstige verkoudheid
- koorts en/of koortslip in het blaasjes stadium
Duurzaamheid, natuur en milieu
PUUR Natural Skin heeft ondanks de strenge regels het Green Spa label wat garant staat voor eco fiendly ondernemen, werken met 100 % recyclebare verpakkingen en één is met het behoud van natuur en milieu.
Aansprakelijkheid
De huidstudio is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de huidspecialiste is uitgegaan van door de gast verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. De huidstudio is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de gast heeft meegenomen naar de salon.
Voor onze algemene voorwaarden kunt u hier bekijken.